معرفی بهترین پیج های یادگیری زبان انگلیسی در اینستاگرام

آیا احساس می کنید وقت خود را هدر می دهید اما نمی توانید از آن به بهترین نحو استفاده کنید؟ ما بهترین پیج های یادگیری زبان انگلیسی اینستاگرام را در این مطلب به شما معرفی خواهیم کرد. تا با خیال راحت به آموزش بی دغدغه خود بپردازید و از وقت خود بدون احساس گناه لذت ببرید.

یادگیری خودآموز زبان انگلیسی در اینستاگرام به وسیله فضای مجازی می تواند پر چالش باشد اما غیر ممکن نیست. امروزه ما وقت زیادی را به شکل بی هدفی صرف فضای مجازی، بخصوص اینستاگرام که یکی از محبوب ترین رسانه های اجتماعی است می کنیم. این در صورتیست که می توانیم بهترین استفاده ممکن را از این اپلیکیشن فوق العاده ببریم. فضای وسیع اینستاگرام این امکان را به کاربر می دهد تا به راحتی با یک جست و جوی ساده، مطلب مورد نظر را بیابد. اما آیا تمامی مطالب مفید هستند و ما را به درستی راهنمایی خواهند کرد؟ مسلما خیر، زیرا باید وقت زیادی را صرف پیدا کردن یک منبع مناسب کنیم تا به هدف خود برسیم.

تقویت مهارت های چندگانه

از جمله راه های ارتقای زبان انگلیسی تقویت مهارت های چهارگانه (reading ، writing ، speaking، listening) است و هر پیج ممکن است بر تقویت یک مهارت خاص تمرکز کند. شما می توانید بدون نیاز به شخص خاصی این مهارت ها را فرا بگیرید. فقط یادتان باشد که از پیج های زیادی استفاده نکنید زیرا باعث سردرگمی شما خواهد شد، همچنین نوتیفیکیشن پیج مورد نظر را روشن کنید تا روزانه مقداری از وقت خود را به یادگیری زبان انگلیسی اختصاص دهید و آموزش را فراموش نکنید. در اصل هرچه بیشتر با انگلیسی در ارتباط باشید، بهتر درک خواهید کرد که چگونه به طور طبیعی انگلیسی صحبت کنید.

در این مطلب ۷ حساب بسیار کاربردی وجود دارد که باید همین حالا دنبالشان کنید و هر یک بر طبق گروه سنی خاصی تقسیم بندی شده است تا به آسانی به آن ها دسترسی پیدا کنید.

گروه سنی خردسالان و کودکان

  1. پیج آموزش زبان انگلیسی اینگلیش سینگ سینگ (Englishsingsing)

این پیج اینستاگرامی با ۴ هزار دنبال کننده می تواند جزو برترین پیج های اینستاگرامی یادگیری زبان انگلیسی مخصوص کودکان باشد. شیوه های آموزشی این پیج می تواند در یادگیری سریع زبان به کودکان کمک فراوانی بکند و به راحتی با اصطلاحات انگلیسی در فضایی شاد و مفرح آشنا شوند. ویدئوهای این پیج به روش های جالبی همچون استفاده از شعر و داستان، تصاویر جذاب، لغات و جملات زبان انگلیسی را در ذهن کودک ماندگار می کند و با تکرار و تمرین هر روزه زبان آموز می تواند شعرهای زیبایی را حفظ کند و تمامی اشیا اطراف را به زبان انگلیسی نام ببرد. به شما پیشنهاد می کنیم این پیج را به هیچ عنوان از دست ندهید!

گروه سنی نوجوانان و جوانان

  1. پیج آموزش زبان انگلیسی رضا آرش نیا (Rezaarashnia)

این پیج آموزش زبان انگلیسی با ۳ میلیون کاربر در بین بزرگترین و قوی ترین صفحات آموزش زبان انگلیسی قرار گرفته است. رضا آرش نیا که این پیج را در دست دارد، می تواند تجربیاتش را در اختیار شما قرار دهد و با لحن گیرای خود به شما در یادگیری زبان انگلیسی بخصوص تقویت مهارت اسپیکینگ کمک کند. پست های او بسیار سرگرم کننده و در محیط های جذابی ضبط شده که بر یادگیری شما می افزاید نکته قابل توجه این است که بخش هایی از فیلم های معروف نیز بین ویدئو های ضبط شده قرار دارد که برای تثبیت بهتر در حافظه بسیار کاربردی هستند. وی همچنین در کامنت ها با زبان آموزان خود تعامل چشمگیری دارد. استوری ها و لایوهایی که در این پیج قرار داده می شود به دلیل تنوع فراوان و وجود کوییز های روزانه می تواند کمک شایانی در یادگیری زبان بکند.

  1. پیج آموزش زبان انگلیسی امیر رضایی (amirrezaeeeeee)

یکی دیگر از پیج های پر طرفدار که برای کنکوری ها بسیار کارآمدتر است پیج امیر رضایی کارشناس ارشد آموزش زبان انگلیسی است که با ۲۰۱ هزار دنبال کننده توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. تمرکز این پیج بر روی تقویت مهارت های دستوری و گرامری است همچنین با توضیحاتی در رابطه با تفاوت لغات و اصطلاحات به آموزش خود جذابیت بسیاری افزوده است. وی به زبان آموزان برای جلوگیری از اشتباهات معمول و روش صحیح گفتن جملات کمک میکند. او بسیاری از موارد مشکل آفرین را از طریق پست های پرمحتوا و تست های گرامری آموزش می دهد شما کافیست مطالب این پیج را مطالعه کنید تا عاشق زبان شوید!

گروه سنی بزرگسالان

  1. پیج آموزش زبان انگلیسی اینگلیش توربو (Englishturbo)

این صفحه اینستاگرامی با ۶۹۷ هزار دنبال کننده به شیوه ای متفاوت زبان انگلیسی را آموزش می دهد. این پیج آموزشی متشکل از چندین استاد زبان انگلیسی می باشد که در ویدئو های خود به صورت تیمی در مکان مرتبط با موضوع زبان انگلیسی را آموزش می دهند. یعنی آموزش دقیقا در محل رخ می دهد خصوصا که این مکان ها جزو مکان هایی ست که همگی ما در روزمره با آن ها سرکار داریم.

جدا از یادگیری لغات و اصطلاحات به صورت خلاصه و مفید نکات مهم گرامری را بیان می کنند که بسیار لازم و ضروری می باشند و سعی شده در هر ویدئو  به صورت فعال و گیرا زبان انگلیسی را به شما آموزش دهد. این تیم پر انرژی هر روز کلمه جدیدی را ارائه می دهد و مثالی از آن کلمه را همراه با برخی توضیحات در محیط جذابی ارائه می دهند. استوری های هر روزه ی این صفحه بر مباحث روزمره ما تمرکز دارد و خود باعث جلب توجه زیادی شده است.

  1. پیج آموزش زبان انگلیسی یاسی ایسل (yasi.esl)

بدون شک میتوان اظهار داشت که این پیج با ۵۲۲ هزار دنبال کننده از صفحات محبوب کاربران است و  هر پست منتشر شده بازدید بسیاری دارد و این به آن معناست که نکات گفته شده در این صفحه ی اینستاگرامی از ارزش بالایی برخوردار است.

یاسمین اسماعیلی استادی پر انرژی است که به صورت منظم پست هایی در مورد یادگیری زبان انگلیسی منتشر می کند که شامل یادگیری لغات، اصطلاحات، گرامر ها و حتی معرفی کتاب های آموزشی و فیلم های مرتبط با سطح زبان آموز می شود پست های او ساده و در عین حال بسیار موثر هستند. نحوه آموزش یاسمین با توجه به انرژی مثبتی که منتقل می کند بسیار جالب و گیرا است. دنبال کردن آموزش های شیرین وی خصوصا برای کسانی که قصد آمادگی برای شرکت در آزمون های بین المللی (تافل و آیلتس) را دارند به شدت توصیه می شود.

پیج های انگلیسی آموزش زبان در اینستاگرام

  1. پیج آموزش زبان انگلیسی کمبریج اینگلیش (Cambridgeenglish)

کمبریج اینگیلیش یکی از معتبرترین صفحات فعال در اینستاگرام و زیر نظر دانشگاه کمبریج می باشد و با ۳۰۱ هزار دنبال کننده جزو برترین پیج هاست. وجود وبینار های رایگان برای زبان آموزان مشتاق و اساتید گرامی یکی از مزیت های بزرگ این پیج است. این صفحه ی بی نظیر با به اشتراک گذاشتن نکات به صورت روزانه باعث می شود که شما هیچ گاه یادگیری را فراموش نکنید. از جمله نکات مثبت می توان به انتشار پست های کلی در رابطه با فرآیند یادگیری اشاره کرد. کمبریج اینگیلیش یادگیری زبان را با تکنیک‌های متفاوت برای مخاطبین خود فراهم کرده و در این مسیر لغات و اصطلاحات و تست‌های رایگان را برای تقویت سطح زبان مخاطبین خود ارائه می دهد.

این حساب کاربری یک صفحه اینستاگرامی منسجم دارد که برای چشم خسته‌کننده نیست و ذهن کاربر را درگیر می‌کند. از نقل قول های انگیزشی گرفته تا معماهای سرگرم کننده و توضیح اصطلاحات رایج، مطالب آن به شما روحیه مضاعف می‌بخشد.

  1. پیج آموزش زبان انگلیسی (bbclearningenglish)

بی بی سی لرنینگ اینگلیش یک صفحه ی فوق العاده محبوب آموزش انگلیسی در اینستاگرام با بیش از ۲.۹ میلیون دنبال کننده است. که پست های مختلفی را ارائه می دهد از گرامر های یک دقیقه ای تا فونتیک و اصطلاحات کارآمد در این صفحه یافت میشوند. این حساب کاربری به صورت منظم آزمون‌های کوتاه و خبر های روز دنیا را منتشر می کند و برای سطوح پیشرفته ی زبان انگلیسی توصیه می شود، عبارات متداول و غیرمتداول را توضیح می دهد و همچنین مثال هایی از اصطلاحات متنوع را به اشتراک می‌گذارد تا به زبان آموزان در گسترش ابزار زبانی آنها کمک کند.

علاوه بر این امکانات، فیلم هایی را نیز منتشر می کند تا زبان آموزان بتوانند نحوه تلفظ خود را تمرین کرده و با فونتیک های مختلف آشنا شوند و واژگان جدید را به صورت کاربردی یاد بگیرند. انتخاب موضوعات روز و دایره لغات جذاب از جمله مزیت های این پیج است.

پیج موسسه مدیران فردا (Modiran_farda_institute)

یکی دیگر از صفحات اینستاگرامی که قرار است یادگیری زبان انگلیسی را به یک تجربه نشاط آور و متمایز تبدیل ‌کند صفحه ی مدیران فردا میباشد.

این صفحه پست های آموزشی شگفت انگیزی را برای زبان دوستان عزیز در نظر گرفته که به زودی با انتشار آن ها لذت یادگیری را در وجود شما ایجاد خواهد کرد. تمامی مباحثی که قرار است در این صفحه منتشر شود از فیلم و اصطلاحات کاربردی روز دنیا گرفته تا مسابقات و تست های آموزنده همگی شوق یادگیری را در وجود شما ایجاد می کند.

کافیست همین حالا این پیج جذاب را دنبال کنید و منتظر پست های جذاب ما باشید تا با قدرت و انگیزه به آموزش زبان انگلیسی بپردازیم.

به نظر شما بهترین پیج اینستاگرام یادگیری زبان انگلیسی کدام است؟ در دیدگاه ها معرفی کنید تا دوستان دیگر هم از آن ها بهره مند شوند.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید